torsdag 30 juni 2011

riding!

tjaahtjaah!!
idag va jag i sigvalde med Isabelle, vi va där fett länge ;O sen drog vi till mormor o käka pannkakor o sen hem ;P
jag drog till stallet o red Izabelle o Acke






red ut i skogen med Sofie! vi red en vanlig väg vi brukar rida på en mil kanske...?

de va en kohage bredvid stora vägen, Izabell e as rädd för kossor så hon ställde sig MITT I vägen o började hoppa omkring som om de va första gången man red henne?! som tur va så kom de inga bilar, men ändå!






red ut på honom oxå, de tog 40 min o han va ganska pigg   ;) as kuul :D fast lite jobbigt faktiskt ;)
men de gick bra iaf!

sen smorde jag allt o sen droog jag hem!
nu ska vi see om jag bloggar mera ikv!
hejdå puss :*
loove thiis pic!

4 kommentarer:

  1. SV; Härligt att du är med! Lycka till!
    Söt bild! :)

    SvaraRadera
  2. SV; Eller hur, typ dö kär i den hehe ;D

    SvaraRadera
  3. alltså nej, jag bloggar ju på ffitta och supee. så de räcker. för jag orkar inte alla vuxna som läser på hopppa ;)

    SvaraRadera
  4. SV; Bikbok, finns på hemsidan :)

    SvaraRadera