måndag 4 juli 2011

skott hästarna!

tjaah tjaaaah! ;))
idag gick jag upp 20 över 8 för att cykla till stallet eftersom att hovslagaren skulle komma o sko hästarna :)
han skulle komma kl 9, men kom halv 10 :P skit samma! bara han kommer så äre bra ;)
tog ngn bild så de kommer sen när jag sitter vid min egna data, för nu sitter jag på pappas efterom alla sover nere utanför mitt rum o jag vill inte väcka dom ;)
liiite dumt eller ?
sen ska jag iaf till mormor o tvätta fönstrena så jag kan spara ihop till en hoppsadel :)
kostar 13300 kr ^^. vill ha den inom 16 dagar.. tror ni jag hinner de?? njaaaa. knappast, men får se ;)
ska jobba sten hårt för att få den ! för jag gillar inte att hoppa i min allround;0
Förstora bild...
de är den här hoppsadeln jag vill ha, eller en annan som e skiit snygg o skön! men ni får väl se på bild sen ngn gång vilken jag köper ;)
Vad ska du göra idag ? :)

1 kommentar: