tisdag 2 augusti 2011

Prästgårdens Action

hejsan!
nu är acke pensionär och går i en hage med nya hästar och har de allmänt bra ! han är faktiskt nästan 20 år så de e nog skönt att få en paus ett tag innan han får ett nytt hem !
jag saknar hanns underbart snabba galopp o hans mysiga sätt att gnägga på! han gnäggar som en åsna om ni undrar ^^. eller typ en valross elr såå!
han e så fiin!
här kommer lite info och bilder eftersom jag ska sluta blogga om min älskade C-ponny!

Ackes liv började i Holland
han kom till sverige och blev vanskött!
sen kom han till en gård och fick de jätte bra! han tävlade hoppning upp till SM och blev uttagen till ponny gallop!
sen såldes han till Lee och de gick både bra och dåligt! Acke e en VÄLDIGT cpesiell ponny som inte lät vem som helst sitta upp på honom!
dom kom iaf upp till LB tror jag ? sen tröttnade han !
Lee flyttade och jag lånade honom och tog hand om honom!
och nu kom han till en ny gård där han går i stora fiina hagar och har många vänner !
I LOVE YOU LITTLE BOY!

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar