fredag 29 juli 2011

oh shiit!

e as mega trött !!
o de har regnat as mega mkt idag ! "/
jag e typ HELT död o vill bah sova, men hallå.. nu lixom?? nää! jag har inte ens vart i stallet ännu!
men ska inte rida för jag kommer somna innan jag ens sitter upp ;P
så dom får vila så rider jag dom imorgon!
planerna blev ändrade så jag lämnar acke imorgon istället!! jaa! en dag mer med han :D
hahhaa ;) naj men nu ska jag väääl.. eehm, jag har ingen aning..? men jajaa, i letar iaf stallplats som saatan!!
gotland vetni! aj fyy, de e iaf billigt att ha häst på gotland men man kanske inte kommer så långt ;P
men what ever ! ;)
mamma ringer till en nu o jag tror faktiskt dom har en :D
LÅTER SOM DE !!!
isåfall kommer ett till inlägg snart ;)
pussaaaar !! :*

min älskling! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar