onsdag 27 juli 2011

test! ;))

Hoppa?
Hur högt har du hoppat?
 110-115cm
Vad är de högsta du hoppat med A ponny? 105cm
Hur högt har du har du hoppat med B ponny?  50cm kanske ? ;P
Vad är det högsta du har hoppat med C ponny? 1 m
Vad är det högsta du har hoppat med D ponny? 1 m typ ;)
Vad är de högsta du hoppat med häst? 115cm
Vad är de högsta du hoppat barbacka?  105
Vad är det högsta du har hoppat utan stigbyglar? Ingen aning 90 cm kanske ? ;)

Jag har...
En egen häst:
 japp
En foderhäst:  aa :D

En medryttarhäst: Nej

En sköthäst: Nej
Ridit barbacka: Ja
Ridit utan stigbyglar: hahaa, jaa ;P
Ramlat av en häst/ponny: joduu ;)
Ramlat av en häst/ponny på ett hinder: Japp
Ramlat av en häst/ponny mer en 5 gånger: yees

Gått omkull med en häst: Nej som tur är, är fett rädd för att göra de ;O
Gått omkull och sedan blivit trampad av en häst: Nej:)
Brutit någonting i samband med att du har trillat av en häst/ponny: nej, jag har aldir brutit någe :D
Ridit ut barbacka: 
Japp
Ridit ut utan stigbyglar: jaa ;)
Ridit ut ensam:
 Jaa
Tävlat hoppning: bara CM hoppning eftersom jag inte har grönt kort ännu ;/
Tävlat dressyr: nej fyy vad tråkigt!! 


acke (foderponny), jag, Izabell (min egna älskling )

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar